City of Colours

Mine next week in this hot and sunny Turkey is almost over, so it is time to show you my next outfit and after a few days I should finish my new vlog, too (my first vlog of this trip is in HERE). I must admit that it was extremely hot to wear this outfit but as this grey dress which this time I wore as a cardigan has been in my head for a long time then I decided to show my aries zodiac horns and wear this outfit anyway. My favourite item of this outfit is that same dress/cardigan, which I got a couple-three-four years ago form my mom, which she probably wore it on my fifth birthday in HERE (wow!!!) and which I finally took out from my closet thanks to that post in HERE. Also it was a first time to wear this Ottoman-empire-style hair claw, which I bought on my last trip of Turkey or a trip before it, but somehow it stayed in my hair accessory box for a long time... Actually I like these kind of jewelry a lot, especially the elegant and so pretty head ones, but right now I feel that the best place for them is in a pretty historical movie or in a costume party. Also I remembered the time while I bought these high waisted red jeans. I remember that I was thinking a lot to buy them or not and when I finally did, I bought a number smaller ones than usually, I guess I was thinking that I can be on diet forever (yeap, that was the 17-year-old Kelly), anyway right now I'm dreaming about these kind of blue and right sized ones. But instead of blue jeans I saw a super cute baby blue house with more cuter pink gate, where I also made some photos! In Turkey, at least in Konya has a lot of colourful houses, like on the last photo, which I took from our balcony. Isn't it nice?
To you I wish a lot of sun, happiness and love!
See you soon! 
///
Minu järjekordne nädal siin halastamatult kuumas ja päikselises Türgis hakkab taaskord vaikselt täis tiksuma ning selle puhul on aeg näidata teile järjekordset outfiti ning mõne päeva pärast ka uut vlogi (minu esimese vlogi sellest puhkusest leiate SIIT). Pean tunnistama, et selle outfitiga oli võimatult palav olla, kuid kuna see hall kleit, mille ma hoopis kardiganiks muutsin on mu peas nii võimatult kaua keerelnud, siis otsustasin siiski oma jäära sarvi näidata ja just selle outfiti selga tõmmata. Minu lemmik esemeks selle outfiti puhul ongi kindlasti see kleit/kardigan, mille ma paar-kolm-neli aastat tagasi oma emalt üle võtsin, mida ta minu meelest mu SELLEL viienda sünnipäeva peol kandis (wow!!!) ning mille ma lõpuks ka kapist välja võtsin tänu sellele postitusele SIIN. Samuti kandsin esimest korda oma Ottoman-impeerimlikku juukseklambrit, mille tegelikult juba eelmsel või üleeelmisel Türgi reisil endale soetasin, kuid mis millegipärast nukralt mu juukseehete karpi seisma jäi... Mulle üldse meeldivad tohutult selles stiilis ehteid, eriti need nii nii nii ilusad ja elegantsed peaehted, kuid praegu jäävad sellised aksessuaarid pigem ilustasse filmidesse ja kostüümipidude teemadeks. Samuti meenub mulle aeg, mil ostsin need punased kõrge värvliga püksid, käisin neid poes päris kaua piilumas ja lõpuks ostsin nad ära, number väiksemad kui tavaliselt, sest ma vist uskusin, et suudan igavesti ennast dieedil hoida (jep, saage tuttvaks, 17-aastane Kelly), aga nüüd olen ma juba tükimat aega sellistest sinistest pükstest unistanud, õige suurusega... Siniste pükste asemel nägin aga hoopis eriti nunnut beebisinist maja, mis on eriti armas koos selle roosa värvakasega, kus ma ka mõned pildid tegin! Türgis, vähemalt Konyas on üldse nii toredad värvilised majad, mida tõestab ka minu rõdu vaade viimasel pildil. Kas pole mitte vahva? 
Teile soovin aga päikest, rõõmu ja armastust!
Näeme peagi! 
 Top: from Turkey/ Cardigan: vintage/ Trousers: AG/ Bag: H&M/ Sunglasses: New Yorker/ Bracelet: Sinsay/ Necklace: from Turkey/ Hair claw: form Turkey/ Sneakers: Italyna
Photos by Sadik 

No comments

Back to Top